خرید نقشه ها و فایل های شما

ایران دما با رسالت انتقال تجربیات مهندسان باتجربه به نسل جوان و همچنین تبادل دانش و اطلاعات بین جامعه مهندسی از سال 1384 شروع به فعالیت نمود و تا کنون بیش از یک میلیون نفر از اطلاعات موجود در سایت پایگانه علمی دانش مهندسی تاسیسات استفاده کرده اند.

خرید فایل و نقشه های اتوکد تاسیسات در ایران دما

در راستای همین وظیفه و بنا به درخواست تعداد زیادی از دوستان در سراسر کشور ، فروشگاه محصولات مهندسی تاسیسات  راه اندازی شده و تا کنون فایل تعدادی از پروژه های انجام شده توسط مهندس علی خزائی از مهندسین برجسته تاسیسات برق و مکانیک کشور در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

بنابر توصیه و درخواست مهندسین و اساتید رشته تاسیسات مکانیکی و برقی ، بنا داریم با خریداری فایل پروژه ها و کاهای انجام شده توسط  ، آنها را در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

لذا از همه مهندسین ، پیمانکاران و اساتید ارجمند رشته های تاسیسات برق و مکانیک درخواست میگردد ، در صورتیکه فایل قابل ملاحظه ای را در خصوص محاسبات ، نقشه اتوکد ، مقاله ، نرم افزار و  ….. در اختیار دارند با تکمیل فرم زیر ، آمادگی خود را برای فروش آن به ایران دما اعلام فرمایند.

شرایط خرید نقشه ها و فایل های شما :

1- فایل ها منحصرا بایستی توسط شخص انجام شده باشد و لذا از ارسال فایل پروژه هائی که در سطح اینترنت وجود داشته و توسط دیگران انجام شده اجتناب فرمائید.

2- ابتدا توضیحات و تصاویری از پروژه را ارسال فرمائید تا در صورت نیاز به شما اطلاع داده شود.

3-لطفا ایمیل واقعی و شماره تماس خود را بنویسید تا از طریق آن با شما تماس گرفته شود.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید:

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

ایمیل پشتیبانی:
ali8000@gmail.com

همراه مدیریت:
۰۹۱۲۶۳۶۶۸۴۶