نوع فایل
dwg-ZIP
حجم فایل
1Mb
نوع پروژه:
فایل اتوکد جزئیات اجرایی
25,000 تومان

در سیستم لوله تر (wet pipe sprinkler system)  اسپرینکلرها به شبکه لوله‌کشی محتوی آب متصل هستند و به محض فعال‌شدن اسپرینکلر، آب فوراً تخلیه می‌شود. با توجه به گسترش نصب این نوع سیستم فایل اتوکد جزئیات اسپرینکلر نازل آبپاش سیستم اطفاء حریق اتوماتیک تقدیم همکاران گرانقدر میگردد

اسپرینکلر امروزه یکی از اصلی ترین قسمت های سیستم اطفاء حریق اتوماتیک می باشند و روش کار آنها به این صورت می باشد که وقتی حرارت در محیط بیشتر حد مجاز تعریف شده باشد، سنسور های موجود در اسپرینکلر عمل کرده و به این صورت آب توسط پاشنده ها بیرون می ریزد.

نوع معمول سنسورهای مورد استفاده در این قطعات به این صورت هستند که یک حباب شیشه ای که در آن مایعی حساس به حرارت قرار گرفته در قسمت میانی اسپرینکلر است که به محض حرارت دیدن می شکند و باعث پاشیدن آب بر روی آتش می گردد.

این تجهیزات تاثیر بسیار زیادی در کاهش تلفات در زمان آتش سوزی دارند و همین باعث شده است که در سالهای اخیر در ساختمان های زیادی از این تجهیزات برای کنترل آتش سوزی استفاده شود.

فایل اتوکد جزئیات اسپرینکلر نازل آبپاش سیستم اطفاء حریق اتوماتیک

فایل فایل اتوکد جزئیات اسپرینکلر  جنبه آموزشی داشته و با نرم افزار اتوکد 2010 به بالا باز شده و  قابل ویرایش است و بستگی به نوع پروژه میتوان از  آن استفاده کرد

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید از طریق ایمیل Ali8000@Gmail.com با ما تماس بگیرید.