نوع فایل
dwg-ZIP
حجم فایل
1Mb
نوع پروژه:
فایل اتوکد جزئیات اجرایی
40,000 تومان

دستگاه های تهویه مطبوع یکپارچه  Integrated standing and ceiling air conditioning  میتوانند جایگزین مناسبی برای سایر سیستم تهویه مطبوع و تجهیزات سرمایش ساختمان مشابه در فضاهایی با متراژ بالا باشند در این محصول فایل اتوکد جزئیات دستگاه های تهویه مطبوع یکپارچه ایستاده و سقفی تقدیم شده است.

همانطور که از نامشان پیداست این سری از تجهیزات سرمایش ساختمان نیز از دو واحد مجزا تشکیل شده اند، و یونیت داخلی به گونه ای طراحی شده که در سقف کاذب و در بین طبقات قرار گرفته و از طریق دریچه ها هوای ایجاد شده را به داخل محیط منتقل می کنند  و یونیت خارجی نیز در محیط باز مانند پشت بام و یا بالکن قرار می گیرد، این دو بخش با استفاده از لوله های مسی با یکدیگر در ارتباطند.

تفاوت داکت اسپلیت با کولر گازی در نوع مبرد آنهاست. داکت اسپلیت بوسیله ی چیلر و یا پکیج آب مورد نیاز مدار را تامین می کند.

از ویژگی های این سری از سیستم تهویه مطبوع نیز میتوان به عملکرد گرمایش و سرمایش آن اشاره نمود. از مزایای بهره مندی از داکت اسپلیت به عنوان تهویه مطبوع ساختمان می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی، حذف کانال و لوله کشی های اضافی، کاهش هزینه های اقتصادی اشاره نمود. همچنین به علت قرار گیری در سقف ساختمان از طول عمر بالایی برخودارند.

فایل اتوکد جزئیات دستگاه های تهویه مطبوع یکپارچه ایستاده و سقفی

فایل اتوکد جزئیات دستگاه های تهویه مطبوع یکپارچه ایستاده و سقفی  شامل  4 نقشه جزئیات  با حجم 1 مگابایت آماده دانلود است.

این فایل  جنبه آموزشی داشته و با نرم افزار اتوکد 2010 به بالا باز شده و  قابل ویرایش است و بستگی به نوع پروژه میتوان از تعدادی از این جزئیات استفاده کرد

فایل اتوکد جزئیات دستگاه های تهویه مطبوع یکپارچه ایستاده و سقفی

تصویری از فایل اتوکد جزئیات دستگاه های تهویه مطبوع یکپارچه ایستاده و سقفی در محیط اتوکد

فایل اتوکد جزئیات دستگاه های تهویه مطبوع یکپارچه ایستاده و سقفی

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید از طریق ایمیل Ali8000@Gmail.com با ما تماس بگیرید.