1- کاربر موظف است که مشخصات کاربری و خصوصاً ایمیل خود را در فرم ثبت نام به صورت واقعی وارد نماید تا لینک دانلود و سند خرید به آن ارسال شود.

2-در صورت اشتباه بودن ایمیل ثبت شده توسط کاربر ،ایران دما هیچ مسئولیتی در قبال ارسال سند خرید برای کاربر ندارد.

3- دانلود فایل های خریداری شده بصورت zip یا rar و با حجم مشخص شده ، بعهده کاربر خواهند شد.

4- اصلاح احتمالی خرابی لینک دانلود با ایران دما است اما مسئولیت عدم دانلود فایل به علت کافی نبودن مشخصات سیستم کاربر ، بعهده ایران دما نخواهد بود.

5- مشخصات و کیفیت فایل های خریداری شده همان است که در توضیحات آن نوشته شده ویا نمونه فایل و یا تصاویر آن قرار داده شده است.

6- در مواردی که نمونه فایل در سایت قرار ندارد کاربر مشخصات و سطح کیفی فایل خریداری شده را به هر صورت که هست می پذیرد.

7-کاربر میتواند هر فایل را جمعا 5 بار و در مدت 48 ساعت دانلود نماید.پس از اتمام تعداد دفعات دانلود و یا انقضای مهلت آن ، لینک دانلود غیر فعال میشود.

شرایط و قوانین سایت ایران دما – دانلود فایل های مهندسی

1- تمامی محتواهای ارایه شده در ایران دما دانلود فایل های مهندسی در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و قانون تجارت الکترونیک است.

2-کلیه ی فایل ها با فرمت های zip , rar , pdf ویا dwg در سایت گذاشته شده است.

3- هرگونه کپی برداری از مطالب اختصاصی سایت ممنوع بوده و قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

4- از تمامی کاربران گرامی سایت ایران دما تقاضا می‌‌شود پیش از استفاده از خدمات این سایت، تمامی قوانین ذکر شده را با دقت مطالعه فرمایند.

5- انجام و تکمیل مراحل ثبت نام پس از مطالعه این قوانین و مقررات به منزله پذیرش و موافقت کاربر با این قوانین و امضا توافقنامه‌ای بین سایت ایران دما و کاربر است و رعایت یکایک مفاد آن الزامی است.

لازم به ذکر است در صورت نقض هر یک از مفاد این توافقنامه توسط کاربر ، ایران دما مجاز است دسترسی کاربر را مسدود نماید.

6- استفاده از سرویس های ایران دما دانلود هیچگونه حقی اعم از مالکیت محتوای موجود بر روی سایت ، فروش و انتشار یا پخش عمومی این محتوا برای کاربر ایجاد نمی‌کند.

7- کاربر حق ارایه محتوای ایران دما به دیگران را ندارد.

8- محتوای ارایه شده بر روی ایران دما با رعایت تمام ملاحظات فنی تهیه و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
بنابراین ایران دما مسئولیت هر گونه مشکلات و اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری وارده به کامپیوتر و گوشی هوشمند کاربر را از خود ساقط می‌کند.

9- مدیریت محتوای موحود بر روی سرویس ایران دما منحصراً در اختیار این فروشگاه است و ایران دما مختار است در صورت صلاحدید در محتوا تغییر ایجاد کند و یا دسترسی به بخشی از محتوا را محدود یا مسدود کند.
لازم به ذکر است در صورت تغییر در محتوا، اطلاع رسانی قبلی به کاربران ضرورتی ندارد.

10- محتوای موجود بر روی ایران دما برای مطابقت با قوانین رسانه‌های کشور جمهوری اسلامی ایران بازبینی شده‌اند و دارای مجوز از مراکز ذی صلاح می باشد.

11- در صورتی که کاربران در بخش نظرات اقدام به انتشار مطالب خلاف اخلاق و قوانین، تهدید آمیز، مبتذل، خلاف واقعیت، توهین به افراد، اقشار یا نژاد خاصی، و یا قراردادن لینک به سایت‌های غیر قانونی و غیر اخلاقی نماید، ایران دما حق دارد دسترسی کاربر را مسدود نماید.

12- کاربر مجاز نیست اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار دهد.
در صورتی که کاربر اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار دهد، مسئولیت هر گونه مشکلی که به واسطه این امر رخ دهد به عهده کاربر است.

ارتباط با ایران دما -ارسال فایل :