نوع فایل
dwg-ZIP
حجم فایل
1Mb
نوع پروژه:
فایل اتوکد جزئیات اجرایی
50,000 تومان

فایل اتوکد جزئیات رطوبت زن Humidifier |رطوبت ­ساز، سیستمی برای  افزایش رطوبت جریان هوا در دستگاه هها و صنایع مختلف است.

در فصول سرد سال بخارآب موجود در هوا با حرارت کاهش‌ یافته و سبب خشکی هوا می‌شود لذا بایستی رطوبت موردنیاز به هوا تزریق شود.

انواع  سیستم رطوبت زن در دستگاه هواساز و یا در صنایع استفاده میشود که مهمترین آنها رطوبت ساز بخار است در این محصول فایل اتوکد جزئیات رطوبت زن Humidifier تقدیم مهندسین محترم میگردد.

رطوبت ساز بخار پرکاربرترین سیستم‌ برای افزایش رطوبت هوای توزیع‌شده هواساز و در صنایع مختلف است دانلود فایل اتوکد جزئیات رطوبت زن Humidifier

انواع رطوبت ساز صنعتی در سیستم هواساز مرکزی

۱ . رطوبت ساز صنعتی دارای تشتک گرم یا heated pan humidifier

محدوده ظرفیت این نوع رطوبت ساز ها بسیار وسیع است. تشتک این نوع رطوبت ساز را می توان توسط یک مبدل حرارتی که با بخار یا آب گرم کننده تغذیه می شود گرم کرد. این رطوبت ساز صنعتی می تواند مستقیما در زیر کانال و یا در محلی مجزا نصب شود و توسط یک شلنگ ، بخار تولید شده را منتقل نماید. در هر دو حالت باید یک منیفولد برای توزیع بخار در نظر گرفته شود.

۲ . رطوبت ساز با تزریق مستقیم بخار

سیستم رطوبت زن بخار از جمله پرکاربرترین سیستم‌ها برای افزایش رطوبت هوای توزیع‌شده توسط دستگاه هواساز و همچنین در صنایع مختلف است

بخار در این حالت تحت‌فشار و دمای بالا می‌باشد و لذا فرآیند رطوبت زنی می‌تواند به‌سادگی با تزریق مستقیم بخار به درون هوا انجام بگیرد. روش این نوع سیستم رطوبت زنی از نوع ایزوترمال می‌باشد؛ زیرا دما در انجام این فرآیند ثابت مانده و فقط رطوبت افزوده می‌شود.

این سیستم از 2 قسمت مجزا تشکیل‌شده است:

  • قسمت اول منبع تأمین بخار
  • قسمت دوم سیستم توزیع‌کننده بخار.

منبع بخار در این سیستم از یک دیگ بخار مرکزی کم‌فشار تأمین می­گردد. بخار تولیدشده توسط منبع تأمین بخار توسط افشانک‌های بخار به هوای عبوری تزریق شده و سبب افزایش رطوبت هوا می­شود.

این دستگاه دارای طرح ها و ظرفیت های متفاوت است. با افزودن مستقیم بخار به هوا می توان فرآیند رطوبت زنی را ساده کرد. بخار مورد استفاده در این نوع رطوبت زن توسط یک دیگ بخار کم فشار تولید خواهد شد.

رطوبت زن ها باید در محلی نصب شوند که هوا قبل از تماس با وسایلی چون کویل ، دمپر و تیغه منحرف کننده بتواند بخار تغذیه را جذب کند. در غیر این صورت احتمال دارد در داخل کانال تقطیر رخ دهد. چون در این نوع رطوبت زن ، بخار تولید شده در دیگ بخار مستقیما به درون فضا یا کانال توزیع تزریق می شود.

فایل اتوکد جزئیات رطوبت زن Humidifier

فایل اتوکد جزئیات رطوبت زن Humidifier شامل 20 نقشه جزئیات  انواع مختلف رطوبت سازهای بخار با حجم 1 مگابایت آماده دانلود است.

این فایل جنبه آموزشی داشته و با نرم افزار اتوکد 2010 به بالا باز شده و  قابل ویرایش است و بستگی به نوع پروژه میتوان از تعدادی از این جزئیات استفاده کرد

رطوبت ساز بخار پرکاربرترین سیستم‌ برای افزایش رطوبت هوای توزیع‌شده هواساز و در صنایع مختلف است دانلود فایل اتوکد جزئیات رطوبت زن Humidifier
رطوبت ساز بخار هواساز و در صنایع مختلف

تصویری از فایل اتوکد جزئیات رطوبت زن Humidifier برای بزرگنمایی کلیک کنید

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید از طریق ایمیل Ali8000@Gmail.com با ما تماس بگیرید.